krktjejen

Alla inlägg under oktober 2011

Av Josse - 22 oktober 2011 21:04

Hej!

I gå var de spökkväl på stallet och jag vet att Willo skrev om det på sin blogg www.harrypotterkrk.bloggplatsen.se

Det var jätte roligt. Men vad läskigt det var i ridhuset på natten/kvällen, dörren till teorisalen höll på att smällas upp och sen smälde den igen igen.

Nu ska jag gå upp till Willo ska sova där och vi ska titta film nu.

Kan inte blogga mer nu. P.S På onsdag väntar en överaskning!!!

Kram josse!!!   

Av Josse - 18 oktober 2011 21:39

heejsan!!! det var ju ett litet tag sen jag bloggade..men josse har bloggat mesta på denna blogg och jag kmr blogga mera sedan.....Nu rider josse sigge.. kmr bilder imårgon!!/wilma

Av Josse - 18 oktober 2011 21:26



sååå söt!!!

















Så nu får det nog räcka för mig annars tar jag väll alla bilder jag hittar!

Kram josse!

PS. jag tror Willo kommer blogga i dag!





Av Josse - 18 oktober 2011 14:16

Hej vi ha bytt bloggnamn bloggen heter nu:

www.krktjer.bloggplatsen.se

_____________________________________________________________________

Kram  /// josse!

Av Josse - 11 oktober 2011 10:20

HEJ!

hinner aldrig (nästan) skriva långa inlägg menari data salen nu Willo verkar ha slutat blogga. Säger att hon glömt lösen ordet. Får inte blogga mer för läraren (trollet).

Och Fonzie äår den bästa killen i världen.

Kram!

josse<3 :)         

Av Josse - 11 oktober 2011 10:20

HEJ!

hinner aldrig (nästan) skriva långa inlägg menari data salen nu Willo verkar ha slutat blogga. Säger att hon glömt lösen ordet. Får inte blogga mer för läraren (trollet).

Och Fonzie äår den bästa killen i världen.

Kram!

josse<3 :)         

Av Josse - 5 oktober 2011 19:51

Hej!

Jag och Willo red i dag jag fick min favvo ponny Fonzie och Willo fick sillen.

Vi fick rida ut. Men det gik inte så bra, det komm en motorcykel och Holger blev rädd och började skena och då ramlade ryttaren av. Sen började alla andra ponnyer att skena och Fonzie gik inte att stoppa. Så när vi närmade oss vägen över till stallet så tappade jag stigbygen och ramlade av. Slog armbågen och benet ganska hårt. Jag ramlade av på asfalt och skrapade läppen och slog i näsan. Det började självklart att blöda i näsan och läppen. Jag har fortfarande ont överalt. Willo får själv skriva hur det gik för henne.

Kram!

josse

Av Josse - 4 oktober 2011 17:04

Hej!

I mon sköter jag värdens finaste ponnyer tira och fonzie.

Rider även med willo då. ser om jag hinner blogga efter det. Skriver iså fall vem jag och Willo fick rida, och om det gik bra!!

Kram

Josse!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sköt Hästar

Våra sköthästar heter:

 

Tira mi sue

  

Fonzie

 

Omröstning

Vad är Tira mi Sue's smeknamn?
 Mini
 Tirris
 Suen
 Tira
 Titti

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

Presentation


Ovido - Quiz & Flashcards