krktjejen

Alla inlägg under februari 2012

Av Josse - 26 februari 2012 16:19

Hej

kom hemm för äch läs rubriken.

Hade skoj i stugan.

är ganska trött . ni märker det kanse om jag skriver lite tikigt .

///JOsefin.

Av Josse - 24 februari 2012 14:58

Hej!

Änkligen får jag åka och vara i stugan.

Men kommer ju såklart att sakna min ponny.

kanske hinner gå till stallet på söndagen. ( beror på när vi e hemma )

Bloggar kanske på lördag eller så gör jag det på söndagen när vi är hemma!

Annars säger jag trevlig helg och var så snäll och skjut ingen  ÄLG

/// Josse!

Av Josse - 24 februari 2012 07:27

Hej!

Ska strax till skolan.

Ska till stugan när jag kommer hem.

Komer kanske hinna blogga innan vi åker annars kanske jag bloggar från paddan.

Sa precis springa iväg till skolan.

/// Josse!

   

Av Josse - 22 februari 2012 21:24

Hej!

Honnerv inte blogga så mk om ridningen idag.

Den var som de andra ridningana red tjorven och han skötte sig bra.

/// Josse!  

Av Josse - 21 februari 2012 19:23

Hej!

Idag fyller jag somsagt 11 år.

Var på dansen idag och den var faktiskt ganska roligt.

Ska äta tårta nu bloggar tomorow.

Vet at jag fått en hundralapp av fammo och faffa.

/ Josefin!      

Saknar Tigern  


Av Josse - 21 februari 2012 06:39

Hej!

Idag fyller jag 11 år.

Fick nu på morgonen en ny tröja. Ska ha den i skolan.

bloggar senare på kvällen!

///Josefin  

Av Josse - 20 februari 2012 18:10

Hej!

För det första ska jag be om ursäkt för att jag inte har bloggat på typ en vecka.

Men har varit hos morsan och har då inte idas blogga från i-paden eftersom datorn hos mamma är så segg.

Och jag får inte vara på hennes laptop eller ja oftas inte.

Men veckan har varit som de flesta andra veckor bara det att jag har varit sjuk måndag och tisdag.

Lite bilder från veckan.


 

   

   

   

Tira i den inbakade flätan jag gjorde innan Lotten

klippte den.

 

den läskande godisburken.

   

Min födelssedags present!

/// Josse!


Av Josse - 12 februari 2012 09:46

Hej!

Vaknade för ett tag sedan. Ska till stallet så fort jag har bloggat.

Om ca två veckor fyller jag årr! på tisdagen 21/2-12 blir jag elva!

Amigo ser så farlig ut nu han viker upp övre läppen så man ser hans hugggttäänder!


 

/// Josefin!  

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sköt Hästar

Våra sköthästar heter:

 

Tira mi sue

  

Fonzie

 

Omröstning

Vad är Tira mi Sue's smeknamn?
 Mini
 Tirris
 Suen
 Tira
 Titti

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

Presentation


Ovido - Quiz & Flashcards