krktjejen

Direktlänk till inlägg 4 april 2012

Glad tjej!!!! :DD

Av Josse - 4 april 2012 21:43

Hallåhallå!


Fick Fossi på ridkursen idag! :D <3 Hade mitt nya blåa schabrak, och han var jäääätte fin! Obeskrivligt fin var han faktiskt !


Vi väntde snett igenom som vid medelinjen gjorde vi en volt till höger i skritt, sen när vi gjort en volt red vi ut på spåret igen. dvs. att vi fortsatte rida snett igenom, sen fortsatte. Vi gjorde det i båda varven i både skritt  och trav. Vi fick även galoppera, fast vi bara galopperade runt, men vi gjorde inte övningen. Fonzie var lite stel men inte så seg faktiskt ! Mer mot slutet blev han riktigt riktigt fin och pigg! Duktg poonnii och NÖJD ryttare <3 Bilder kommer !


Nu har jag duschat och min kusin ska sova här, och i morgon blir det stallet, sen till torne träsk (latti-latti) till fammo och faffas stuga. Jessica ska även följa, vilket blir exxtra rooligt ! ;) Kommer givetvis göra tidsinställa inlägg, under helgen, så det kommer kanske lite inlägg här och där.


Jessica skrev det här inlägget medan jag satt bredvid och sa vad hon skullle skriva, eftersom hon tycker jag skriver konstiga inlägg, så hon skrev liite mer utvecklat. hhiih^^


Ha..Det..Bra..Såå..Länge..! ;')


 

Detta schabrak hade jag på älsklingen !

 

<33


   

Jag & Fonzie (Inte från idag)


/Josefin




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josse - 19 juni 2012 11:32

Tjabbbatjena!   Vet att jag har varit usel på bloggningen här men har helt enkelt inte tid och jag har glömt bort dena blogg när jag   jag tar en bloggpaus till efter lägret och sen ser vi när jag kommer tillbaka ok:)   Kramisar!!   ...

Av Josse - 19 juni 2012 11:32

Tjabbbatjena!   Vet att jag har varit usel på bloggningen här men har helt enkelt inte tid och jag har glömt bort dena blogg när jag   jag tar en bloggpaus till efter lägret och sen ser vi när jag kommer tillbaka ok:)   Kramisar!!   ...

Av Josse - 19 juni 2012 11:32

Tjabbbatjena!   Vet att jag har varit usel på bloggningen här men har helt enkelt inte tid och jag har glömt bort dena blogg när jag   jag tar en bloggpaus till efter lägret och sen ser vi när jag kommer tillbaka ok:)   Kramisar!!   ...

Av Josse - 19 juni 2012 11:32

Tjabbbatjena!   Vet att jag har varit usel på bloggningen här men har helt enkelt inte tid och jag har glömt bort dena blogg när jag   jag tar en bloggpaus till efter lägret och sen ser vi när jag kommer tillbaka ok:)   Kramisar!!   ...

Av Josse - 19 maj 2012 19:37

hejhej! Kommer nog börja att kopiera innläggen från blogg.se  då skriver jag nog lite mer. Gå förresten in på DENNA blogg. Skriv din mailaddress i ett innlägg och skriv lösen i innlägget så får du lösen och användar namn på din mail till bloggen....

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sköt Hästar

Våra sköthästar heter:

 

Tira mi sue

  

Fonzie

 

Omröstning

Vad är Tira mi Sue's smeknamn?
 Mini
 Tirris
 Suen
 Tira
 Titti

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

Presentation


Ovido - Quiz & Flashcards